Reklamní trh zatím údajně není moc zasažen krizí
Dle ředitele mediální agentury Media One Štěpána Woldeho dopad finanční krize na českém reklamním trhu zatím není příliš vidět, ale jistě se projeví, možná i velmi citelně. Všeobecně platí, že při poklesu ekonomického růstu dochází k omezování reklamních výdajů. Na druhou stranu hospodářský růst na trzích, kde CME působí, by měl být stále vyšší, než je tomu ve vyspělých zemích. To by mělo CME poskytovat konkurenční výhodu oproti mediálním společnostem ve vyspělých zemích.
Poslední zprávy
- Smíšené obchodování v USA
31.05. 19:18 Fio - DAX zakončuje týden poklesem, Morgan Stanley snížilo u Siemens Energy své hlasovací právo
31.05. 17:57 Fio - Společnost KARO Leather zveřejnila výroční zprávu a pozvánku na valnou hromadu
31.05. 17:11 Fio - Americké indexy se obchodují smíšeně, HP po včerejším růstu koriguje
31.05. 16:17 Fio - USA: Osobní výdaje v dubnu vzrostly o 0,2 % při očekávání růstu o 0,3 %
31.05. 14:44 Fio